OKAZJA - Destiny 2 (Xbox One)


  • Sortowanie:  






Fabuła: Destiny 2 to gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, będąca rozwinięciem poprzedniczki – wielokrotnie nagradzanej i cieszącej się popularnością na całym świecie gry Destiny. Dzięki niesamowitej, wciągającej historii i nowemu otwarciu dla wszystkich graczy Destiny 2 stanowi niezwykle niebanalną propozycję równocześnie dla początkujących, jak i dla doświadczonych graczy.

Ludzkość padła ofiarą inwazji Czerwonego Legionu, armii dowodzonej przez bezwzględnego Lorda Ghaula. Ghaul odebrał Strażnikom moc i zmusił tych, którzy przetrwali, do ucieczki. Gracze wyruszą w podróż po naszym Układzie Słonecznym i odkryją solidny arsenał broni, a także świeże, niszczycielskie umiejętności.

Aby pokonać Czerwony Legion i zmierzyć się z Ghaulem, będą musieli scalić bohaterów ludzkości i wspólnie z nimi stanąć do walki o odzyskanie domu. Najważniejsze atrybuty: - ZUPEŁNIE NOWY PULPIT komfortowe narzędzie pozwalające przechodzić do przygód, utraconych sektorów, nowych wydarzeń publicznych i innych typów rozgrywki.

Gracze mogą wybierać miejsce lądowania, rozpocząć eksplorację i płynnie przechodzić do innych działań w grze. - WYDARZENIA PUBLICZNE oryginalne, opcjonalne i zmieniające się energiczności bojowe, do których przemierzający świat gry gracze mogą dołączyć w locie – sami lub choćby z dziewięcioma innymi graczami.

- UTRACONE SEKTORY Rozproszone po świecie gry podziemia opanowane przez wrogów; z unikalnymi bossami strzegącymi skarbów. - PRZYGODY Krótsze misje z własnymi, zamkniętymi scenariuszami zezwalające graczom dowiedzieć się więcej o świecie Destiny 2 i zamieszkujących go postaciach.

- GRY Z PRZEWODNIKIEM Nowa funkcja, dzięki której samotni, niezrzeszeni gracze i klany mogą wspólnie rozgrywać najistotniej wymagające działania w Destiny 2, w tym najazdy, próby i nocne szturmy. - GRAJ W POJEDYNKĘ albo ZE ZNAJOMYMI Kampania fabularna – opowiedziana z filmowym rozmachem historia zezwalająca rozgrywać także przygody, patrole, utracone sektory, zadania i wydarzenia publiczne.

CZTERY nowe NIESAMOWITE ŚWIATY DO ODWIEDZENIA I nowe FUNKCJE: • Europejska Martwa Strefa – największe z dostępnych miejsc akcji, na którego obszarze znajdują się gęste lasy, opuszczone miasto, podziemny kompleks jaskiń, a także baza wojskowa Czerwonego Legionu.

• Tytan – jeden z księżyców Saturna, na którym komandor Zavala przegrupowuje siły, szykując się do walki z Ghaulem. Na Tytanie nie ma gruntu. Gracze poruszają się po otoczonym oceanem systemie platform z czasów Złotego Wieku.

• Nessus – dziwna i niestabilna planetoida, która została w pełni przekształcona przez Weksów. Gracze spotkają tam Cayde-6, zaaferowanego własnymi przygodami, sprawdźą także niezwykłe krajobrazy m.in. Ze ścianami skalnymi, kanionami i grotami Weksów.

• Io – księżyc Jowisza, na którym Ikora Rey poszukuje odpowiedzi. To ostatnie miejsce, które odwiedził Wędrowiec podczas Złotego Wieku. Aktualnie jest opanowane poprzez wrogów. DOŁĄCZ DO ZNAJOMYCH W TRYBACH WSPÓŁPRACY Szturmy – misje dla trzech graczy.

Najazdy – misje dla sześciu graczy z niesamowitymi nagrodami i wyzwaniami. FUNKCJA TWORZENIA KLANÓW Nowy, zintegrowany z grą system, który pozwala znajomym kreować społeczności i grupy kulturowe w Destiny.

Klany są dzisiaj nierozdzielną częścią gry, mogą mieć spersonalizowane banery, zaproszenia oraz system przyznawania nagród i doświadczenia członkom ugrupowań. POTYCZKI Z INNYMI GRACZAMI W TRYBACH RYWALIZACJI Tygiel: rywalizacja czterech na czterech z nowymi trybami gry i mapami: • Odliczanie to nowy tryb rywalizacji, w którym gracze zostają podzieleni na obrońców i atakujących, a po zakończeniu rundy role się odwracają.

Celem jest podłożenie bomby w bazie przeciwnika i bronienie jej aż do eksplozji. Za każdą wygraną rundę przyznawany jest jeden punkt. Wygrywa pierwsza drużyna, która zdobędzie 6 punktów. By wskrzesić członka drużyny, musisz użyć żetonu odrodzenia.

Amunicję do broni ciężkiej uzyskuje tylko gracz, który ją podniósł. Kluczem do zwycięstwa jest współpraca w ramach drużyny. • Śródmieście to opuszczona dzielnica miasta. Kiedy Czerwony Legion najechał miasto, zupełnie zignorował ten sektor.

Nasi wrogowie uważali bowiem, iż nie ma on żadnego znaczenia strategicznego. Lord Shaxx ma takie samo zdanie, dlatego to właśnie tu wyprodukowano arenę Tygla.


Podobne produkty